De zussen achter Double Dutch Drinks: 'We verkopen 20 miljoen flesjes per jaar'

Ook in coronatijden kan je blijven scoren, zo bewijzen de tweelingszussen Joyce en Raissa De Haas, stichters van het in Londen gebaseerde drankenmerk Double Dutch Drinks. Het geheim achter hun succes? "Er is een gebrek aan inventieve tonics op de markt."

Tekst: Danny Verheyden
Enkel abonnees hebben toegang tot dit artikel.
Om onbeperkt toegang te krijgen tot PLUS-artikels op culinaireambiance.com, dien je in te loggen als abonnee of je te abonneren.

Al een account of abonnement?
.

Gegevens

De door de consument meegedeelde persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden voor het verwerken van de bestelling, de uitvoering van de afgesloten overeenkomst. Meer informatie in ons privacybeleid.

Gratis dit artikel lezen?

Vul je e-mailadres in, je hoeft geen abonnee te zijn.

Ga verder
Binnen 1 minuut geregeld!
Dranken Gin tonic Double dutch Business Joyce en raissa de haas

Wil je regelmatig culinaire inspiratie en exclusieve recepten ontvangen via email?
Schrijf je nu in.

Reacties

Lees meer