Hotspot Umamido gaat voor volledige rebranding: ‘We gaan een iets ruwere toer op’

EXCLUSIEF VOOR ABONNEES
Bij Umamido kan je al sinds 2013 terecht voor een smakelijke portie Japanse ramen. Ondernemer Guy Quirynen startte het concept nadat hij tijdens een reis naar Japan compleet verliefd werd op de noedelsoepen. Die liefde woedt vandaag stevig verder in zeven Umamido-restaurants en een kleine pop-up rice shop. Al maakt liefde niet blind in dit geval, want Quirynen blijft voortdurend op zoek naar verbetering. Daarom onderwierp hij het concept net aan een volledige rebranding. "Een concept is altijd in evolutie. We willen er nu wat meer funkyness en toegankelijkheid insteken."

Verder lezen?

Word ook abonnee en lees
alle artikels en digitale magazines

Elke maand de digitale versie van het magazine
en toegang tot alle artikels. Stop wanneer je wil.

Eerste 3 maanden €0.99
Nadien slechts €2.99 per maand

Ben je al abonnee? Log hier in en krijg
toegang tot alle artikels en digitale magazines.

Je zou ook graag

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt net zoals de meeste websites gebruik van cookies. Via deze cookies verzamelen wij en derde partijen informatie over uw bezoek en interesses. Op deze manier is het mogelijk om het gebruik van onze site te analyseren, de inhoud van de website te personaliseren, u relevante advertenties te tonen en sociale media functies te integreren. Zo houden we het voor u op elk moment interessant. 

Centraal in ons cookiebeleid staat respect voor uw privacy. Via de link “Meer informatie” onderaan verneemt u welke cookies we gebruiken en kan u specifiek instellen voor welke doeleinden u cookies aanvaardt.

Door meteen verder te gaan naar onze website, geeft u toestemming voor alle cookies en een optimale surfervaring.

Bedankt voor uw vertrouwen en veel plezier!